Subscribe Twitter

Monday, October 10, 2011

Magical Premium Beautiful Corset

As salam every oneee...
Ari nie merupakan ari baru dan permulaan utk mggu kedua bulan okt 2011...
new day, new spirit...

Just nak share ttg 'PREMIUM BEAUTIFUL CORSET'...
Seperti yg semua tahu, cuaca skg nie mmg tak menentu...dr pg td lyn sibuk d site, tau2 jer laa...site mmg tmpt yg panas dan dusty coz client nie pun belum pindah masuk agi...umah dea, mmg besar n luas...

Seperti biasa, lyn mmg akn mengenakan uniform yg lengkap...'PREMIUM BEAUTIFUL CORSET'...dan tahukah anda? dgn pemakaian corset nie, sepanjang berada d site lyn tetap rase nyaman n selesa... 


PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

Material yg berasaskan AIR...

Fabric yang menggunakan Akwatek dan Akwadyne teknologi ni memberi keselesaan sekiranya kita berada di dalam kawasan yang panas ataupun sejuk. Terdapat beberapa kelebihan yang dimiliki dengan memakai korset Premium Beautiful. Antaranya adalah:
  1. Pencetus penyerapan yang baik dan mengalih kelembapan seperti air, bau dan wap
     
  2. Berubah mengikut keadaan iklim dan cuaca
     
  3. Penyejukan semulajadi dalam cuaca panas
     
  4. Memanaskan badan dengan selesa semasa cuaca sejuk
     
  5. Kuasa penyerapan toksid keluar dari tubuh badan
     
    Kelebihan kualiti fabrik Premium Beautiful:
  6. Rekabentuk stereoskopik sinar infra merah jauh yang berdasarkan potongan badan manusia. Ia berfungsi mendorong peredaran darah dan proses metabolisma. Bila proses metabolisma cepat, maka cepat la lelemak di badan tu hilang. Peredaran darah yang baik juga membantu banyak system dalam badan untuk berfungsi dengan baik.
     
  7. Kuasa serapan yang baik, sesuai untuk dipakai seharian, pakaian dalam yang boleh dicuci dan tahan lama. Jadi, tak usah risau untuk memakainya dalam masa satu hari.
     
  8. Kuasa regangan ke semua hala, dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubah rekabentuk asalnya. Di sini dapat kita lihat betapa bagusnya pembuatan Premium Beautiful corset ni.
     
  9. Far Infrared Rays (F.I.R.) yang dapat menambahkan kekenyalan dan ketegangan buah dada dan menggiatkan pertumbuhan buah dada. Haa..tu dia. Premium Beautiful menjanjikan bentuk buah dada yang cantik dan seksi.
     
  10. Penyerapan toksid dan asid terbukti apabila kita membalutkan buah yang masam atau rokok dalam tempoh 20 minit, maka buah tersebut akan menjadi kurang masam dan rokok pula akan menjadi tawar.
     
    Jadi, jangan risau pasal tak selesa, berpeluh, ataupun panas. PREMIUM BEAUTIFUL CORSET nie sgt sesuai bila d pakai...x kira mase n waktu...anda akn rase nyaman dan yg paling penting, ianyer sgt selesa...
     
    Jommss reramai dptkan sepasang maupun lebih...harga pun sedang promo nie yg pasti PREMIUM BEAUTIFUL CORSET nie semua org MAMPU MILIK!!!

    Booking ur appoitment for test pakai k...
     
    016-668 1416 (h/p no)
    or 
    aslina_aldo@hotmail.com (email add)


0 comments:

Post a Comment