Subscribe Twitter

Sunday, May 22, 2011

Tepuk dada,Tanyalaa selera...

Ramai yang cakap kat Lyn, takutla buat business ni sbb takut tak blh jual, takut nak approach orang, takut orang kondem, takut low class dan macam-macam lagi. Sememangnyer Lyn akui dulu di awal penglibatan dlm bizz ni pun Lyn alami benda yg sama.
Risau takut x menjadi...

Tapi jgn risau, dengan business ni, semuanya telah tersedia kat kelas. Dari kelas mengenai business sehinggalah kepada produk. Alhamdulillah perasaan takut tu makin lama makin hilang sebab kita dah ada ilmu mcm mana untuk berkongsi produk,memanfaatkan bizz dgn org2 sekeliling dan percaya laa yg keyakinan kita jugak makin kuat.
 
Hanis sewaktu berkongsi ilmu dlm class


K.Ana sentiasa motivate kami dlm class


Mai memberi keterangan Product PB dlm class

Suasana d dlm class, kami semua nak 'Berjaya dlm bizz'


Geng2 Lyn yg sentiasa bersama dlm susah dan senang..hehe

Jadi kepada anda-anda kat luar sana, jgn risau dengan perasaan takut yang ada bermain dalam minda anda sekarang, kerana bila kita melibatkan diri dlm bizz ni, semuanya tersedia untuk kita. Cuma semuanya terpulang kat diri sendiri, NAK or TAKNAK jer..

Jln kiri @ kanan...ANDA PILIH!
 
Bizz ni sangat mudah nak follow. Semua orang boleh berjaya tak kira lelaki, perempuan, suri rumah, bujang, dah kawin, muda, tua janji ada kemahuan nak berjaya dan ubah nasib diri. 

"BUAT APA YANG PERLU BUAT DLM BIZZ NI, BUKAN APA YANG KITA SUKA BUAT"
 
Jom jumpa d puncak kejayaan!
Caiyok Caiyok...

 

0 comments:

Post a Comment