Subscribe Twitter

Thursday, March 31, 2011

Testimoni yg menakjubkan...


Lyn amat terharu dan bangga dengan pencapaian yang ditunjukkan oleh kawan Lyn ni. Dia mmg nakkkk sangat turunkan berat badan sampai bermacam2 kaedah telah dicuba dari semurah-murah produk contohnya Jamu, Teh Orang Kampung sampaila ke produk2 yang mahal macam Herbalife, Sauna, beli Alat senaman... boleh dikatakan semuanya dia dah cuba. Malangnya berat dia hanya turun 1-2 Kg dlm masa beberapa bulan dan naik balik bila dah stop.
Lyn terpanggil untuk ceritakan produk Premium Beautiful ni kat dia.. yerla, dah jadi tanggungjawab Lyn nak berkongsi produk yang bagus dengan kawan-kawan sekelilingkan.. Jom kita tgk beliau sebelum mencuba produk Premium Beautiful.
 
Premium Beautiful Corset
 
Sebelum
 
Alhamdulillah, setelah lebih 1 bulan setengah, berat beliau dah turun 10 kg dari 76kg kepada 66kg..woot..woot.. 
 
Selepas...lebih berkeyakinan dan bergaya...
 
Antara kesan lain selepas memakai Premium Beautiful terhadap beliau adalah sakit pinggang terus hilang, badan lebih bertenaga, dan paling happy sebab suami amat sukakan perubahan pada penampilan beliau. Dan sekarang beliau mampu untuk memakai kebaya dan blouse2 yang cantik (yg ni mmg agak ketara sampai masuk mimpi si suami yang beliau dah ada boyfriend kat luar..auuwww).Jom kita baca kisah seterusnya kat blog beliau kat SINI
 
Anda2 kat luar sana yang pernah atau sedang mengalami masalah yang sama macam kami, jom kita sama-sama amik peluang untuk kembali sihat dan cantik demi keluarga tercinta sambil dapat lagi menjana income keluarga. 

Do Contact me 017-366 0311
or 

Note: We an authorized dealer of Premium Beautiful. We provide professional service and consultation to make sure you all get the best. Free demo and consultation provided.
 

0 comments:

Post a Comment